czwartek, 23 lutego 2012

Na co są skierowane twoje oczy?


Wczoraj zainspirowała mnie myśl, że idealnie to było na ziemi do momentu kiedy pierwsza kobieta Ewa dała się skusić. I tak zacząłem czytać Ks. Rodzaju 1:1, a pierwsze słowa, które są tam zapisane brzmią: Na początku stworzył Bóg niebo i ziemię. I po tych słowach choć je znam od dziecka wpadam w zachwyt nad wielkością i wszechmocą Bożą. Czyż nie prawda, że po takich słowach te słowa wypowiedziane przez Pana Jezusa nabierają jeszcze większego znaczenia i mocy?: Ew. Mateusza 19:26. - A Jezus spojrzał na nich i rzekł im: U ludzi to rzecz niemożliwa, ale u Boga wszystko jest możliwe.
I czytając i wiedząc o tym moje serce się strasznie raduje i mam wielki uśmiech na twarzy bo: Ew. Jana 1:12 - Tym zaś, którzy go przyjęli, dał prawo stać się dziećmi Bożymi, tym, którzy wierzą w imię jego. No to czyż to nie jest już super, że można być dzieckiem Bożym i że wszystko jest możliwe?
Ale to nie koniec tego dobrego co daje Bóg w swojej dobroci bo: List do Rzymian 8:17-18 - A jeśli dziećmi, to i dziedzicami, dziedzicami Bożymi, a współdziedzicami Chrystusa, jeśli tylko razem z nim cierpimy, abyśmy także razem z nim uwielbieni byli. Albowiem sądzę, że utrapienia teraźniejszego czasu nic nie znaczą w porównaniu z chwałą, która ma się nam objawić. Więc co tu więcej mówić i na co czekać ?
Ew. Jana 14:1-4: Niechaj się nie trwoży serce wasze; wierzcie w Boga i we mnie wierzcie! W domu Ojca mego wiele jest mieszkań; gdyby było inaczej, byłbym wam powiedział. Idę przygotować wam miejsce. A jeśli pójdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę znowu i wezmę was do siebie, abyście, gdzie Ja jestem, i wy byli. I dokąd Ja idę, wiecie, i drogę znacie. To czy można coś większego piękniejszego wymarzyć i otrzymać za darmo ? Boża miłość do ludzi jest tak wielka że aż niezrozumiała dla mojego rozumu.
Ale to jeszcze nie koniec. 1 list do Koryntian 2:9: Głosimy tedy, jak napisano: Czego oko nie widziało i ucho nie słyszało, i co do serca ludzkiego nie wstąpiło, to przygotował Bóg tym, którzy go miłują.
Więc będę błagał Boga o wytrwałość w chodzeniu jego drogami i wypełnianiu Jego woli w moim życiu, krótkim życiu. List Jakuba 4:14: Wy, którzy nie wiecie, co jutro będzie. Bo czymże jest życie wasze? Parą jesteście, która ukazuje się na krótko, a potem znika.
I zwracam moje oczy na zapłatę tak jak Mojżesz (a przecież wszystkie skarby Egiptu były w zasięgu jego ręki, można ruszyć wyobraźnią, że nie było to byle co), ale on dostrzegł coś większego, cenniejszego. List do Hebrajczyków 11:25-27: i wolał raczej znosić uciski wespół z ludem Bożym, aniżeli zażywać przemijającej rozkoszy grzechu, uznawszy hańbę Chrystusową za większe bogactwo niż skarby Egiptu; skierował bowiem oczy na zapłatę. Przez wiarę opuścił Egipt, nie uląkłszy się gniewu królewskiego; trzymał się bowiem tego, który jest niewidzialny, jak gdyby go widział. Więc i ja będę się trzymał Boga, tego który jest nie widzialny, ale będę się go trzymał tak jak bym go widział .
Ew. Jana 20:29: Rzekł mu Jezus: Że mnie ujrzałeś, uwierzyłeś; błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli.

4 komentarze:

  1. ...I zwracam moje oczy na zapłatę ...No tak, jak zawsze,liczą sie korzyści !
    A ja ci powiadam,najpierw odszukaj zagubione owieczki,które skreśliłeś ze swojej owczarni a potem ...zwróć oczy na zapłate!Dużo pastorze jest do zrobienia w tej materi,a czas ucieka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, ale Twój komentarz skierowany jest do niewłaściwego adresata. Brat Sławek nie ma żadnej owczarni. Ale oczywiście, liczą się korzyści! Te wieczne. W poście jest o tym mowa chyba dość jasno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że tu trafiłeś . I na pewno jak wiesz to nazwiska lubią się powtarzać .) i moje nazwisko i moja osoba nie mają nic wspólnego z osobą Pastora .) Jestem zwykłym prostym człowiekiem który kocha Pana Jezusa , i próbuję się uczyć tego jak dzień po dniu upodabniać się do mojego Mistrza , wypełniać jego wolę w moim życiu . A tutaj próbuje pisać to co przeżywam , doświadczam w swoim życiu i bardzo się cieszę że w jakiś sposób mogłem Ci przybliżyć osobę Pana Jezusa no i akurat w tym poście nagrodę która czeka na każdego .A co zrobić by ją móc dostać ? Zachęcam Cię do poczytania innych postów. I ja serdecznie Cię pozdrawiam S.B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę wkradł mi się błąd .) wiec dlatego prostuje . Ja nigdy nie byłem i nie jestem Pastorem . A nazwisko , tak jesteśmy braćmi w Jezusie a i takim z krwi i kości .)
    http://www.jezus.pl/

    OdpowiedzUsuń