wtorek, 27 marca 2012

Pan domu przyjdzie


Syn mi powiedział o tym zjawisku, słyszał o dziwnych dźwiękach, które słychać na całym świecie i że mówią o tym w wiadomościach. Z racji tego, że nie oglądam prawie w ogóle TV postanowiłem zobaczyć i podzielić się z wami. Przeczytałem już różne opinie na ten temat np: kanaliza się zapchała u Heńka, bramy Mordoru się otworzyły, żniwiarze nadciągają, bramy piekła zostały otwarte i takie tam.... Ale co zauważyłem - wszyscy ludzie słysząc te dźwięki podnosili oczy ku niebu, przy czym towarzyszyły temu różne emocje. Ja sam osobiście zapytałem się siebie czy to nie jest czas kiedy ma powrócić Jezus Chrystus? Wiem ze Słowa Bożego iż jestem napominany: ''Czuwajcie!"
Właśnie wróciłem od lekarza gdzie czekając w kolejce miałem czas pomyśleć nad słowami: Ew. Marka 13:35/36. (35) Czuwajcie więc, bo nie wiecie, kiedy pan domu przyjdzie: czy wieczorem, czy o północy, czy gdy kur zapieje, czy rankiem. (36) Aby gdy przyjdzie, nie zastał was śpiącymi. Co Pan Jezus chciał nam przez to powiedzieć, czy to że nie mamy spać?
Czy może mamy wyjść na dachy naszych mieszkań, domów uzbroić się lornetki, teleskopy i wypatrywać powrotu ? Czy może raczej chodzi tu o nasze życie, że ma być gotowe na powrót Jezusa Chrystusa. Dzieje Apost. 3:19 (19) Przeto upamiętajcie i nawróćcie się, aby były zgładzone grzechy wasze. Objawienie 21:27.(27) I nie wejdzie do niego nic nieczystego ani nikt, kto czyni obrzydliwość i kłamie, tylko ci, którzy są zapisani w księdze żywota Baranka.
Więc powiem wam, że nie oglądam non stop TVN 24 i nie nadsłuchuję co to się dzieje na świecie i czy to czasem nie koniec świata, bo wiem, że na pewno i nieodwołalnie przyjdzie kiedyś ten wyczekiwany moment - ponowne przyjście Jezusa Chrystusa w swej chwale. I nieważne czy najpierw usłyszę coś, co mi o tym przypomni, czy nie.
A jak już nastąpi ten oto moment to każdy na tej ziemi niechybnie dowie się o tym. Więc skupiam się na tym by moje życie było gotowe w każdym momencie na powrót mojego Króla, Jezusa Chrystusa. Więc jest jeszcze czas dla wszystkich na opamiętanie się i pojednanie. Bo: A o tym dniu i godzinie nikt nie wie; ani aniołowie w niebie, ani Syn, tylko sam Ojciec - Ew. Mateusza 24:36.

1 komentarz:

  1. Dzięki niech będą Bogu, że zostaliśmy wyrwani spośród ludzi, którzy muszą szukać wyjaśnień, sensacji, ekscytować się lub obawiać tego, co niewyjaśnione. Oczywiste jest jednak, że Słowo Boże mówi o trąbach anielskich poprzedzających ponowne przyjście Chrystusa a także, że Bóg objawiał się wśród odgłosów trąb (Nie przystąpiliście bowiem do dotykalnego i płonącego ognia, do mgły, do ciemności i burzy ani też do grzmiących trąb i do takiego dźwięku słów, iż wszyscy, którzy go słyszeli, prosili, aby do nich nie mówił - Hebr 12;18-19).

    Biblia Warszawska (1975)
    Jer 25:30 „Ty zaś zwiastuj im te wszystkie słowa i mów do nich: Pan grzmi z wysokości i ze swojej świętej siedziby wydaje swój głos; potężnie grzmi nad swoją niwą, w stronę wszystkich mieszkańców ziemi.”
    Biblia Gdańska (1632)
    Jer 25:30 "Przetoż ty prorokuj przeciwko nim te wszyskie słowa, a mów do nich: Pan z wysoka zaryczy, a mieszkania świętobliwości swojej wyda głos swój, rycząc zaryczy z mieszkania swego; krzyk pobudzających się jako tłoczących prasę, rozlegać się będzie przeciwko wszystkim obywatelom tej ziemi."
    Nowa Biblia Gdańska (2012)
    Jer 25:30 „Zaś ty im zwiastuj wszystkie te słowa; oświadcz im: WIEKUISTY zahuczy z wysoka, ze swojej świętej siedziby zagrzmi Swym głosem; zahuczeć zahuczy przeciwko Swojej niwie, odezwie się do wszystkich mieszkańców ziemi jakby pobudką tych, co tłoczą prasę.”

    Nieznane dźwięki doświadczane ostatnio na całym świecie są niemal identyczne jak odgłosy tradycyjnych tradycyjnych izraelskich trąb shofar.

    OdpowiedzUsuń